יום שבת, 2 במאי 2020

קפריסין, סיורים מודרכים אצל בעלי מלאכה מסורתיים, מר' פטרוס ניקולאו, אומן לשזירת סלסלות קש במיטב המסורת הקפריסאית. Traditional Basketry Petros Nicolaou, Choirokoitia Village

קפריסין, סיורים מודרכים אצל בעלי מלאכה מסורתיים, מר' פטרוס ניקולאו, אומן לשזירת סלסלות קש במיטב המסורת הקפריסאית.
Traditional Basketry Petros Nicolaou, Choirokoitia Village
מטיילים שנפגשים עם מר פטרוס Petros Nicolaou בכפר Choirokoitia שומעים את הסיפור הבא :
האהבה שלי למסורת ובעיקר לאומנות הקפריסאית הובילה אותי לעזוב את העיירה ולעבור לכפר. אני גר בבית קפריסאי מאבן מסורתית בתוך אחת מהסמטאות הצרות בכפר כ'יורוקיטיה, שהיא גם מקום העבודה שלי והסדנה שלי. קישטתי את כל בית המלאכה ביצירות משלי בעבודת יד. כמו פסיפס קטן מהתרבות הקפריסאית. עיקר עיסוקי הוא הסלסלה הרכה הקפריסאית המסורתית. אני משתתף גם באירועים ותערוכות שונות בהן אני מדגים את עבודות האומנות שלי ותמיד מעודד אנשים לנסות להסתבך ולחוות כיצד כל דבר נוצר. מבחינתי, הסל הוא לא רק התפקיד שלי הוא דרך חיים מכיוון שהוא מחבר אותי למסורת שהיא כה חשובה ועלינו לנסות לתחזק אותה ולהעביר אותה לאנשים צעירים יותר. אני תמיד להוט מאוד לארח אנשים לביקור בסדנה שלי או להשתתף בקורסים ולהראות דוגמאות מהעבודה שלי.
אדם מדהים, מארח למופת, מתאים מאוד למשפחות וילדים המעוניינים לחוות מקרוב את המסורת הקפריסאית לשזירת סלי קש
Traditional Basketry Petros Nicolaou
Tel. +357 99205833
Address: 30 Gregory Afxentiou, 7741 Choirokoitia