יום חמישי, 15 באוקטובר 2020

קפריסין, אומנות יצור המקטרות עם יאנוס קוקינוס בכפר סקרינו, מחוז לרנקה Yiannos Kokkinos, Pipe art manufacturer in Skarinou village, Larnaca district

 קפריסין, אומנות יצור המקטרות עם יאנוס קוקינוס בכפר סקרינו, מחוז לרנקה

Yiannos Kokkinos, Pipe art manufacturer in Skarinou village, Larnaca district
החבר שלנו מר' ניקי גל
ביקר אתמול את חברו מר' יאנוס קוקינוס Yiannos Kokkinos אומן ויצרן מקטרות קפריסאי בבית המלאכה שלו בכפר סקרינו skarinou.
מר' יאנוס מוציא תחת ידיו מקטרות באיכות גבוהה בעיצובים מרהיבים.
אומן שעבודותיו זוכות להערכה רבה בתערוכות בינלאומיות ובקרב חברים למקצוע.
בראיון שנתן יאנוס קוקינוס Yiannos Kokkinos לאתר Pipedia
הוא כותב :
שמי יאנוס קוקינוס ואני גר בקפריסין ומוצא את עצמי מייצר המקטרות היחיד בארצי.
למדתי עיצוב גרפי באוניברסיטאות ואמנויות יפות באיטליה ועבדתי כמעצב.
כעת אני מנהל קפיטריה קטנה בלימסול ובה בית מלאכה בקומה העליונה בה אוכל להקדיש את זמני הפנוי להכנת מקטרות.
המקטרות שלי מיוצרות בעבודת יד בלבד.
אני משתמש בכלי מכונה רק לקידוח והברקה.
אני מייצר את המקטרות שלי מחומרים גלם מארצות הים תיכונן.
הצינורות מגיעים מגרמניה או איטליה, עשויים אבוניט או אקריליק.
כמו כן אני יכול להשתמש בכמה חומרים אחרים (למשל מתכת, במבוק, עץ זית) בהתאם לעיצוב המקטרת.
אני מעצב את המקטרות שלי באהבה ובדאגה ואני מקווה שתיהנו לעשן את המקטרות שלי כמו שעשיתי כשגילפתי לכם אותן.
עשנו בהנאה !
יאנוס קוקינוס
טלפון ליצירת קשר 343311 96 00357
Nicky Gal, Shoshy Gefen ו4 נוספים
שיתוף אחד
לייק
תגובה
שתף